موج دانلود,دانلودنرم افزار,بازی,تم
دانلود نرم افزار, بازی ,تم ,کلیپ ,موزیک ,کتاب, عـکس, اس ام اس, و...
ارسال توسط ham

نرم افزار ePSXe یکی از بهترین مبدل های موجود برای اجرای بازیهای پلی استیشن ۱ در کامپیوتر است. این مبدل قادر است تا تقریبا تمامی بازیهای Play Station 1 را بر روی رایانه اجرا نماید. همچنین با این نرم افزار شما قادرید تا در هر کجای بازی که هستید آن را Save و یا Load نمایید، بدین طریق که برای دخیره کردن بازی از کلید F1 و برای بازخوانی بازی از کلید F3 استفاده نمایید. کار کردن با نرم افزار بسیار ساده است و نیاز به توضیح دیگری نمی باشد.

ePSXe 1.7.0 | Size: 4 MB | Direct Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

با توجه به اینکه بازیها ، تم ها و عکس های پشت صفحه سامسونگ کربی و استار به ندرت یافت میشود، لذا در این پست قصد داریم مجموعه بازیهای جذاب و پرطرفدار را مخصوص گوشی های سامسونگ کربی و استار به شما معرفی کنیم.

مجموعه بازیهای سامسونگ کربی

مجموعه ۱۴ بازی مشهور و پر طرفدار سازگار با سامسونگ کربی

در این مجموعه سعی شده بازیهای مشهور و پرمخاطب برای دانلود قرار داده شود. این مجموعه شامل بازیهای فوتبال، اتومبیل رانی، موتور سواری، شطرنج، مزرعه داری، اسنک یا همان مار، جنگ کرم ها، مدیریت رستوران، ماشین جنگی و … می باشد. در ادامه می توانید تمام این بازیها را که سازگار با گوشیهای Sumsung Corby & Star هستند را دانلود نمایید و از این بازیها لذت ببرید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

آهنگ جدید ، شاد و فوق العاده زیبای نیما علامه به نام با تو
| این آهنگ با اجازه صاحب اثر بر روی سایت قرار گرفته و طبق قوانین وزارت ارشاد می باشد |

نیما علامه - با تو

Nima Allameh – Ba To | Size: 3 MB | Direct Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

بازی رایانه ای پرطرفدار و فوق العاده زیبای همسایه جهنمی ۵ Neighbours From Hell

همسایه جهنمی 5

Neighbours From Hell 5 | Size: 199 MB | 4shared Link

اگر از علاقمندان بازیهای کامپیوتری باشید حتما با بازی Neighbours From Hell آشنا هستید و ممکن است یکی از نسخه های این بازی را انجام داده باشید. تابحال ۶ نسخه از این بازی کارتونی انتشار یافته است که ۳ نسخه اول این بازی با زبان انگلیسی و ۳ نسخه بعدی بازی با زبان روسیه ای منتشر شده است. پس مستحضر باشید که نسخه ۵ این بازی که هم اکنون در سایت ۳ سوت دانلود منتشر شده به زبان روسی می‌باشد.

داستان بازی بدین صورت است که شما در نقش همسایه‌ای مردم آزار هستید و باید تا می‌توانید همسایه بدبختتان را اذیت کنید و او را عصبانی کنید. در طول بازی باید از چشم همسایه عصبانی مخفی باشید و دور بمانید در غیر این صورت کتک مفصلی نوش جان خواهید کرد و مجبور خواهید شد از ابتدای مرحله بازی کنید. باید تا می‌توانید خرابکاری کنید مثلا از جوهر پرینتر در نوشیدنی همسایه بریزید و یا روی تصویر همسر همسایه خط های سیاه وحشتناک رسم کنید و یا کاری کنید که همسایه توسط همسرش کتک بخورد و خیل از کارهای دیگر که درون بازی بصورت معما هستند و شما باید خودتان کشف کنید که باید با چه روشی همسایه بدبخت را عصبانی کنید.

در صورت استقبال از این بازی نسخه شماره ۶ همسایه جهنمی نیز در سایت منتشر خواهد شد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

از زمانی که مرورگر بسیار محبوب و موفق فایرفاکس عرضه گردیده توانسته با ارائه خدمات جدید دنیای وبگردی را متحول کند اما بازهم با این همه امکانات محدودیت هایی دارد که باعث می شود کاربران از مرورگرهای دیگر استفاده کنند. برای مثال تک نسخه ای بودن و عدم پشتیبانی از دو سیستم 32 بیت و 64 بیت به صورت مجزا که محدودیت هایی را به وجود می آورد یکی از مشکلات یا محدودیت های مرورگر فایرفاکس محسوب می شود. اما با این مقدمه می خواهیم مرورگری به نام Waterfox را معرفی کنیم که بر پایه فایرفاکس برنامه ریزی شده اما با سیستم های 64 بیتی سازگاری داشته و به طبع سرعت بالاتری هم در اجرا و هم در بارگزاری صفحات وب به کاربران ارائه می دهد. این مرورگر که تمامی خصوصیات فایرفاکس را داراست واسط کاربری کاملا شبیه به مرورگر موزیلا داشته و به همین دلیل هم کاربرانی که از این مرورگر استفاده می کنند به راحتی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.
سازگاری با انواع پرتوکل ها ، آخرین تکنولوژی های طراحی وب ، بارگزاری بسیار سریع صفحات حتی سریعتر از فایرفاکس ، سازگاری با انواع دانلود منیجرها ، هماهنگی با افزونه های فایرفاکس ، به روز رسانی های مطابق با فایرفاکس و چندین و چند قابلیت دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در مرورگر Waterfox دیده می شوند. نکته مهم دیگر هم متن باز بودن این مرورگر است که از این لحاظ هم خود را شبیه با فایرفاکس می بیند.


 

قابلیت های کلیدی مرورگر Waterfox v10.0.1 :
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- سازگار با سیستم عامل های 64 بیتی
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

بازی کامپیوتری اکشن و فوق العاده جذاب و زیبای Total Overdose

بازی توتال اوردوس

Total Overdose RIP | Size: 467 MB | 4shared Link

مطمئنا تصویر کاور بازی که مشاهده می‌کنید شما را نیز جلب خود کرده است. بازی کامپیوتر Total Overdose آنقدر زیبا و جذاب طراحی شده است که هر گیمری را به خود جلب می‌کند و انصافا بازی رایانه ای توتال اوردوس یکی از بازیهای پرطرفدار در سبک اکشن می‌باشد. موسیقی های بکار رفته شده در این بازی که اغلب آنها موسیقی مکزیکی است بر جذابیت بازی افزوده است بطوری که این موزیک ها حال و هوای بازی را دگرگون می‌کند.

داستان بازی از یکی از جنگل‌های آمریکای جنوبی شروع می‌شود که شما باید با کشتن دشمنان سوار بر هواپیما شده و نهایتا از آن منطقه به ایالت مکزیکو خواهید رفت. بیشتر اتفاقات بازی در کشور مکزیک رخ می‌دهد. در این بازی شما هر کس را می‌بینید باید بکشید البته به جز گاهی اوقات که شما را فرد یا افرادی همراهی می‌کنند. یکی دیگر از نقاط قوت بازی که خیلی به چشم می‌اید حرکات آهسته دوربین و تیراندازی‌هاست که بسیار عالی طراحی شده اند.

در پایان اگر از دوستداران بازی های اکشن هستید پیشنهاد می‌کنم این بازی بینظیر را از دست ندهید. ضمنا حجم بازی بیش از ۱۵۰۰ مگابایت است که ما با فشرده سازی حجم بازی را به ۴۶۷ مگابایت تقلیل داده ایم.

دانلود و عکس هایی از بازی در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

در این پست تعدادی موسیقی بدون کلام ایرانی و شاد برای دانلود آماده کرده ایم. لازم به ذکر است که این آهنگها را به دفعات از رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در مناسبت های مختلف مانند اعیاد و جشن ها شنیده اید.

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

قالب سایت فارس کیدذ برای مدیریت محتوای وردپرس 

 

قالب سایت ذکر شده که توسط فرهادینا طراحی شده، یک پوسته زیبا و بینظیر است. در طراحی این قالب رنگ بندی به درستی رعایت شده که این امر به زیبایی قالب می افزاید. این قالب مناسب برای سایتهای موزیک، دانلود و … می باشد که در ادامه مطلب می توانید این پوسته وردپرس زیبا را دانلود نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

حتما شما تا به حال بازی های مختلفی را در مورد دسته های خلافکار و مبارزه محله های مختلف دیده اید. GTA: San Andreas سرآمد این نوع بازی ها است و شاید با فروش بی نظیر آن بود که شرکت های دیگر نیز دست به ساخت چنین بازی هایی زدند. بازی اکشن ۲۵ to Life نیز یکی دیگر از بازی هایی است که این سوژه را دنبال می کند و اکنون نیز پس از مدت ها تاخیر وارد بازار شده است. متاسفانه این بازی کمی ضعیف طراحی شده است و مشکلاتی در قسمت های مختلف آن دیده می شود.

بازی کامپیوتری ۲۵ to Life شما را در نقش افراد مختلفی قرار می دهد. برای مثال بازی را با یک خلافکار به نام Freeze شروع می کنید. او می خواهد همراه زن و بچه خود فرار کند و از این رو دست به آخرین کار خلاف خود می زند و در این راه مشکلات گوناگونی برایش به وجود می آید. شما همچنین در نقش افراد دیگری چون یک پلیس قرار خواهید گرفت. به طوری که ممکن است بعد از مدتی نتوانید آن ها را از هم تشخیص دهید. البته با توجه به داستان بی مظمون بازی این موضوع چندان اهمیتی ندارد.

i 25 To Life (RIP) | Size: 283 MB | 4shared Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham