موج دانلود,دانلودنرم افزار,بازی,تم
دانلود نرم افزار, بازی ,تم ,کلیپ ,موزیک ,کتاب, عـکس, اس ام اس, و...

اگر بازیهای مدیریت مزرعه نظیر Youda Farmer را بازی کرده باشید و به بازیهای مدیریتی علاقمند باشید ، بازی جدید و بسیار زیبای New Yankee in King Arthurs Court قطعا برایتان لذت بخش خواهد بود. در این بازی شما در نقش کشاورز هستید و باید اقدام به جمع آوری چوب و سنگ برای ساخت انواع بناها ، آب ، مواد خوراکی برای آشامیدن و سایر مایحتاج خود نمایید.

دشمنانی در بازی به شکل اسکلت و موجوادتی عجیب همواره سعی دارند که طلاها ، مواد غذایی و سایر دارایی های شما را به سرقت ببرند که شما باید با آنها مقابله نمایید. در هر مرحله به شما ماموریتهایی داده می‌شود که در مدت معینی باید آنها را انجام دهید. بعنوان مثال در یک مرحله باید یک آسیاب بسازید ، در مرحله ای دیگر باید چندین خانه بسازید و …

New Yankee in King Arthurs Court Cover

New Yankee in King Arthurs Court | Size: 50 MB | 4shared & Mediafire Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

Moto Racing Fever 3D نام بازی موتور سواری کم حجمی است که در آن باید با سرعت هیجان انگیز و استفاده از نیترو و البته دست فرمان خوب بتوانید رقیبان خود را پشت سر بگذارید و زودتر از بقیه موتور سواران به خط پایان برسید.

Moto Racing Fever v1.0

Moto Racing Fever v1.0 | Size: 21 MB | Direct Link

دانلود و عکس هایی از بازی در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

قطعا همه ما با بازی Pac Man یا همان نقطه خور آشنا هستیم ،‌ باید گفت که بازی Tank VS Worms از این بازی الهام گرفته است اما با این تفاوت که در این بازی مارهای غول آسا سد راه شما می‌شوند و شما باید از آنها دوری کنید. در بین مراحل نیز به شما امتیازات و ابزاری برای نابودی مارها داده می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن وسایل مارها را نابود کنید.

Tank VS Worms

Tank VS Worms |‌ Size: 20 MB | Direct Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی تکتا به نام رد اشکام
| این آهنگ یکی از تراک های آلبوم زمونه می‌باشد که جهت معرفی اثر برای دانلود قرار داده شده است |

Ali Takta - Rade Ashkam

Ali Takta – Rade Ashkam | Size: 4 MB | Direct Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

Roberto Gartner به فارسی ” رابرت گارتنر ” یکی از آهنگسازان دو رگه کشور انگلستان که در نروژ ساکن است در سال ۲۰۱۰ با کمک و همراهی دو تن از آهنگسازان موسیقی الکترونیک کشور لهستان سازنده آهنگ فوق العاده جذاب Hoyaa است.

این موسیقی پس از انتشار به قدری مورد توجه قرار گرفت که آهنگسازان زیادی این آهنگ را ریمیکس کرده‌اند. البته این موسیقی مورد توجه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز قرار گرفت ، بطوری که در شبکه های مختلفی مانند رادیو پیام ، رادیو جوان ، شبکه ۳ سیما و شبکه آموزش کم و بیش از این آهنگ استفاده شده است.

 

Roberto Gartner – Hoyaa | Size: 5 MB | Direct Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

عکس های دیدنی

 

www.irannaz.com عکس های جالب و دیدنی یکشنبه 14 اسفند 1390

www.irannaz.com عکس های جالب و دیدنی یکشنبه 14 اسفند 1390


برای مشاهده ی باقی تصاویر لطفا به ادامه ی مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

عکس های جالب و دیدنی

عکس های جالب و دیدنی روز ، www.irannaz.com

عکس های جالب و دیدنی روز ، www.irannaz.com

 

برای مشاهده بقیه  تصاویر لطفا به ادامه ی مطلب بروید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

بسته های نرم  افزاری بسیاری برای رایانه و سیستم عامل ویندوز موجود است ولی ما برای شما کاربران عزیز یکی از کامل ترین بسته های نرم افزاری گوشی های همراه را اماده کرده ایم.این بسته ی نرم افزار قابل اجرا در سیستم عامل اندروید است.این بسته شامل بهترین و پر کاربرد ترین نرم افزار های اندروید است.این بسته ی نرم افزاری شامل حدود ۱۰۰ نرم افزار برای سیستم عامل اندروید است.این نرم افزار شامل مرورگر های اینترنت ، بازی ، آفیس ، پلیرها ، ابزارک ها و بسیاری دیگر از نرم افزار های مورد نیاز است.شما با دریافت این  بسته ی نرم افزاری می توانید نیاز های خود را برطرف کنید زیرا این بسته ی نرم افزار از کاربردی ترین نرم افزار های اندروید تشکیل شده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

سی دی امنیتی ESET SysRescue CD یک CD هوشمند و امنیتی می باشد که بسیار سریع جای خود را در بین علاقه مندان کامپیوتر باز کرده است. مزیت اصلی ESET SysRescue مستقل بودن از سیستم کامپیوتر کاربر بوده و با تنظیم مستقیم به دیسک کار مینماید و این بدان معنیست که از این پس حتی بخشی از سخت افزار و دیگر بخشهای سیستم که در زمان کار سیستم عامل از اسکن آن جلوگیری میشود نیز از آلودگی در امان خواهد بود. از دیگر ویژگیهای این بسته امنیتی سرعت بالای آن نسبت به دیگر محافظان دیسک است. این بسته تمامی فایلهای اجرایی و امنیتی را در داخل خود داشته و تنها کافیست سیستم خود را از طریق CD و از ESET SysRescue Boot Media تنظیم نموده و بوت نمایید. محتوای CD در حافظه رم بارگزاری شده و پس از بوت شدن ESS فعال شده و شروع به چک نمودن مینماید. قابلیت به روز رسانی بانک اطلاعاتی ESET SysRescue از ویژگیهای منحصر به فرد این نرم افزار است و از آنجایی که اسکن کامل فقط در شرایط خاص لازم است به صورت پیش فرض این بسته چک های اولیه و حساس را انجام میدهد و در صورت تمایل کاربر میتوان آنها را کامل نموده و اسکنی عمیق و دقیق داشته باشید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 
 
PGWARE PCBoost 4.6.12.2011 همواره به وسیله نرم افزار های متفاوت که برای افزایش سرعت و عملکرد رایانه ها ساخته شده اند مشکلات و خطاهایی در رجیستری شناسایی می شوند که شناسایی و رفع آن ها یکی از راه ها برای بالابردن سرعت ویندوز و پیشگیری از قفل و هنگ کردن های متعدد است. این خطاها هنگام نصب و پاک کردن یک نرم افزار و عدم پاکسازی کامل آن به وجود می آید. لذا وجود یک نرم افزار برای مرتب سازی رجیستری و حذف فایل های زائد ضروری به نظر می رسد.PGWARE PCBoost پاسخی به تمام مشکلات رجیستری ویندوز است! این نرم افزار با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب در ارتباط با رجیستری سیستم را محافظت میکند و کارایی های آن را افزایش میدهد. این اثرات میتوانید بلافاصله پس از اولین استفاده از این نرم افزار مشاهده کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham