موج دانلود,دانلودنرم افزار,بازی,تم
دانلود نرم افزار, بازی ,تم ,کلیپ ,موزیک ,کتاب, عـکس, اس ام اس, و...

Gta Vice City

بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند . در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است . به تازگی نسخه IV این بازی منتشر یافته دارای که حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی قوی می باشد . از این رو سایت دانلود کده با توجه به قابل اجرا نبودن نسخه جدید این بازی بر روی تمامی سیستم ها و همچنین تجدید خاطرات گذشته نسخه فشرده ی این بازی را به طور مجدد و البته به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

Deus Ex: Human Revolution یک بازی اکشن اول شخص بوده که به صورت داستانی و با گرافیکی فوق العاده طراحی شده است که در آن می بایست نقش آدام جنسن ، شخصیت اصلی بازی را بر عهده بگیرید . در این بازی که تلفیقی است از راز ، جنایت و تیراندازی بدون این که بدانید در قدم بعدی قرار است چه انجام بدهید ، پیشروی غیر ممکن خواهد بود . این بازی همچنان ارزش های Deus Ex اول را مد نظر دارد و به آن پایپند است . در مرحله نخست  آدام جنسن (Adam Jensen) شخصیت اول بازی را می بینیم که در ایستگاه پلیس شهر دیترویت روی مغز اجساد کار می کند . جنسن یک کاراگاه خصوصی می باشد که در کار خود خیلی خبره است. در ابتدای بازی ، همان هنگام که شما در مرکز پژوهشی و صنعتی در حال بازدید و گفت و گو با رییس خود هستید ، تروریست ها به کارخانه  حمله می کنند و رئیس شما بر این عقیده است که یکی از اجساد داخل سردخانه یک جاسوس بوده و وظیفه ی شما کمک به او برای یافتن فرد نفوذی است . به ایستگاه پلیس وارد می شویم و …  .

نسخه ی پیش رو که به صورت فشرده می باشد بدون حذف بخش یا بخش هایی از بازی صورت گرفته که می توانید با خیال آسوده آن را از موج دانلود ، دانلود نموده و لذت ببرید .

 

حداقل سیستم مورد نیاز :
ویندوز اکس پی ( سرویس پک ۳ ) / ویستا ( سرویس پک ۱ ) / سون
پردازشگر AMD Phenom II X4 or Intel Core 2 Quad
حافظه رم : ۲ گیگابایت
دایرکت ایکس ۹

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

Primo Ramdisk Professional Edition 5.2.0

Primo Ramdisk Professional Edition یک نرم افزار هوشمند می باشد که می تواند با اختصاص دادن بخشی از حافظه موقت RAM ( که به صورت بلااستفاده مانده است ) به مکانی برای ذخیره سازی فایلها سرعت کارهای شما را با کامپیوتر افزایش دهد . همانگونه که می دانید سرعت RAM به دلیل ویژگی سخت افزاری خود بسیار سریعتر از هر گونه هارددیسک یا سخت افزارهای ذخیره سازی فایل می باشد و این بدین معنی است که می توانید برخی از فایلهای خود را با سرعتی بسیار بیشتر از گذشته در زمان نیاز به اختیار بگیرید . نحوه کار با این نرم افزار هوشمند بسیار ساده بود و با چند کلیک می توانید مقداری از رم کامپیوتر خود را که می خواهید به صورت یک درایو در آورده و فایلهای خود را در آنها کپی کنید . این برنامه می تواند برای کامپیوتر هایی که از رم های بالا برخوردار هستند و نمی توانند از تمامی ظرفیت آنها استفاده نمایند بسیار مفید واقع گردد .

این نرم افزار از رم های با حافظه بیشتر از ۱۲۸ مگابایت تا رم هایی به بزرگی حافظه ۲۰۴۸ ترابایت پشتیبانی می کند .



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 

Raise Data Recovery نام نرم افزاری است حرفه ای که به منظور بازیابی فایلهای حذف شده از حافظه های مختلف می باشد که در دو نسخه FAT و NTFS ارایه شده است که هریک مناسب برای فرمت پارتیشن های رایج می باشد / با استفاده از این نرم ا فزار می توانید به سادگی فایلهایی را که به صورت سهوی و یا عمدی از دست داده اید بازگردانی کنید . این برنامه که از نسخه های مختلف ویندوز نظیر ۲۰۰۰ ، اکس پی ، ویستا ، سون و نسخه های سرور آنها به طور کامل پشتیبانی می کند می تواند به سادگی چند کلیک فایلهای از دست رفته تان را همانند روز اول بازگرداند .



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham
ارسال توسط ham

K-Lite Mega Codec Pack

هر فرمتی دارای یک کدگذاری مختلف می باشد که تنها در نرم افزارهایی که از آن کدک پشتیبانی می کند ، قابل پخش می باشد . امروزه فرمت های مختلفی ساخته شده اند که هر یک در فضایی خاص مورد استفاده قرار می گیرد . به طور مثال از فرمت های ۳GP و MP4 در گوشی های موبایل ، FLV در ویدیو پلیر های آنلاین و VOB در فیلم های رایت شده بر روی دی وی دی استفاده می شود .



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

GiliSoft Video Converter

نرم افزار های زیادی برای تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر و یا تبدیل آنها به فرمت های صوتی وجود دارد اما همه ی آنها نمیتوانند نیاز های شما را برای تبدیل فرمت ها برطرف کنند چون ممکن است دارای پشتیبانی از همه ی فرمت ها نیستند. اما GiliSoft Video Converter تقریبا از تمامی فرمت های ویدیویی و بیشتر فرمت های صوتی پشتیبانی میکند و میتواند با سرعتی بالا فرمت های ویدیویی AVI ، MPEG ، WMV ،DivX ، MP4 ، H.264/AVC، AVCHD، MKV، RM، MOV، XviD ، ۳GP و فایل های صوتی MP3، WMA،WAV ، RA، M4A، AAC  AC3، OGG را به یکدیگر تبدیل کند. با این قابلیت که این نرم افزار میتواند فرمت های ویدیویی را به فرمت صوتی تبدیل کند در واقع شما میتوانید صدا را از فیلم و … استخراج کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از موج دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

براش بسیار زیبا و کاربردی با عنوان Rotation Brushes مخصوص فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در آریا دانلود قرار داده ایم. از این براش ها می توانید در کارهای گرافیکی تان استفاده نمایید. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان  واقع شود.

دانلود براش بسیار زیبای Rotation Brushes برای فتوشاپ

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

خوش به حال كچل ها ! (طنز)

 

خوش به حال كچل ها ! (طنز)

 



ادامه مطلب...
تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

ماجرای چت عسل و کاظم ! (طنز خنده دار )

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham