موج دانلود,دانلودنرم افزار,بازی,تم
دانلود نرم افزار, بازی ,تم ,کلیپ ,موزیک ,کتاب, عـکس, اس ام اس, و...

Opera Mini Next مرورگری امن ، پرسرعت و محبوب در سراسر دنیا از جمله ایران می باشد که با داشتن قابلیت های بیشمار ، وبگردی را برای شما لذت بخش می کند . با نسخه جدید به راحتی می توانید با دوستان خود در فیسبوک ، یاهو و گوگل پلاس ارتباط برقرار کنید . هیچ محدودیتی وجود ندارد ، اپرا مینی سریع، آسان و مطمئن راه برای به دست آوردن هر صفحه ای از وب که شما می خواهید. در ادامه می توانید آخرین نسخه اپرا مینی را از سایت دریافت کنید و از آن در گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ و ۳ و همچنین سیمبیان ۳ استفاده کنید



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

                   دانلود فیلم ایرانی جدید و فوق العاده زیبای شرط اول محصول ۱۳۹۰ ایران

                         کیفیت بسیار عالی و فرمت AVI – دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

                                

                             عنوان : شرط اول
                            کیفیت : DVDRip
                            حجم : ۶۰۰ مگابایت

                             ژانر : کمدی

                            کارگردان : سعید مسعود اطیابی
                           بازیگران : اکبر عبدی ، کامبیز دیرباز ، نگار فروزنده ، پروین قائم مقامی ، سیروس گرجستانی و الناز شاکردوست
 

                          خلاصه داستان : بهرام طی حادثه ای دچار مرگ مغزی شده خانواده ی او تصمیم به فروش اعضای بدن وی می گیرند در                           این میان ماجرای عجیبی رخ می دهد …



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 

توجه : این بازی با حجم 64 کیلو بایت برای دانلود گذاشته شده است چون با برنامه ای به نام KGB Archiver فشرده شده است برای همین بعد از دانلود باید آن را از حالت فشرده در بیاورید که آن هم حدود دو - سه ساعت طول می کشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

                   

-

     نشانه گیری پرندگان در حال پرواز که شکل و شمایل کارتونی بسیار جذابی دارند موضوع      این بازی است. کاربر می بایست با تعدادی تیر که در اختیارش قرار داده شده است اهداف   پروازی که همان پرندگان هستند را نشانه رفته و با نشانه گیری صحیح امتیاز کسب کند. Birdie Shoot در محیط های مختلف طراحی شده و جالب است که پرندگان موجود در بازی در سایزهای مختلف طراحی شده اند تا دقت کاربران را بهتر بسنجند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

SecurityCam

SecurityCam یک نرم افزار قدرتمند در زمینه مانیتورینگ و حرکت یاب تصاویر می باشد که می تواند با حداقل امکانات نظیر یک کامپیوتر و یک وبکم متصل شده به آن ، چشمان شما را همیشه باز نگاه دارد . این برنامه که هم قابلیت استفاده به صورت محلی ( Local ) و هم از راه دور ( Remote ) را داراست می تواند شما را از تمامی وقایعی که در محل های مورد نظرتان اتفاق می افتد با خبر کند و در واقع چشم سومی باشد برای شما . این برنامه همچنین قابلیت دزدگیر را نیز داراست . روش کار دزدگیر این برنامه بدین صورت است که پس از نصب و ثابت شدن وبکم در تمامی طول روشن بودن ، محیط را مونیتور کرده و در صورت مشاهده شی یا اشیای جنبان به سرعت شما را آگاه می سازد .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

Multistage Recovery

اگر برخی از فایلهای مهم شما به صورت اتفاقی و بر اثر یک اشتباه یا به طور عمدی پاک شده اند کافیست از امکانات بی نظیر نرم افزار Multistage Recovery برای ریکاوری کردن آنها استفاده کنید . این نرم افزار کوچک و کم حجم با بهره گیری از تکنولوژی خاص خود می تواند فایلهای پاک شده از روی حافظه های مخلتف نظیر هارددیسک ، فلاپی دیسک ، فلش درایو و مموری دوربین های دیجیتال را باز گردانی کند . این برنامه با پشتیبانی از فایلهای سیستمی ویندوز نظیر NTFS/NTFS5,FAT12/FAT16/FAT32/VFAT دامنه ی فرایند بازیابی فایلهای پاک شده را برای شما وسیع تر خواهد نمود . محیط کاربرپسند و الگوریتم بهینه شده این نرم افزار در کنار استفاده از کش سیستم هوشمند از دیگر امکانات این برنامه است که با گرد آمدن تمامی آنها در کنار یکدیگر می توان امیدوار بود که تمامی نیازهای شما برطرف شود .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

Nero Burning ROM v11

بی شک شناخته شده ترین نرم افزاری که تا کنون در زمینه رایت اطلاعات بر روی دیسک ساخته شده است Nero Burning ROM می باشد که سالیان سال گزینه نخست مورد استفاده کاربران بوده است . این نرم افزار که می تواند تمامی نیازهای شما را به سادگی برطرف سازد از آپشن های بسیاری برخوردار است که نه تنها کاربران آماتور بلکه حرفه ای تر ها نیز می توانند کارهای مورد نظرشان را به سادگی انجام دهند . این برنامه که از انواع مختلف دیسک نظیر CD ، DVD و بلوری پشتیبانی می کند قادر است فایلهای شما را با بیشترین کیفیت ممکن کپی کند . از میان قابلیت های مهمی که در این برنامه گنجانده شده است امکان رمزگذاری کردن داده های رایت شده برای جلوگیری از دسترسی عمومی یک دیسک می باشد . بدین تریب شما خواهید توانست اطلاعات خود را بدون ترس قرار گرفتن در اختیار افراد غیر بر روی دیسک های مختلف رایت کنید .

از میان سایر ویژگی های اساسی Nero Burning ROM می توان به موارد زیر اشاره نمود :
- امکان اضافه کردن فایلها تنها با کشیدن و رها کردن آنها
- رایت فایلهای حجیم بر روی چند دیسک به صورت پارت پارت
- سفارشی کردن دکمه های داغ
- رایت فایلهای صوتی طبق استانداردهای مختلف
- و …

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

FlashLight HD LED Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا می خواهید شبها هنگامی که همه جا تاریک است به در و دیوار برخورد نکرده و بتوانید از یک چراغ قوه همراه برخوردار باشید ؟

کافیست نرم افزار FlashLight HD LED Pro را که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است بر روی گوشی یا تبلت اندرودی خود نصب نمایید تا با استفاده از نوری که برایتان تولید می کند مسیر خود را روشن سازید !



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham
ارسال توسط ham

Smuggle Truck

این روزها بازی هایی که با پیروی از قوانین فیزیکی ساخته می شوند طرفداران بسیاری پیدا کرده اند که پرندگان خشمگین را می توان پایه گذاران نوین آن دانست . حال اگر شما نیز از انجام چنین بازی هایی لذت می برید پیشنهاد می کنیم بازی Smuggle Truck را نیز از دست ندهید . در این بازی شما راننده یک کامیونت هستید که می بایست مسیری را طی کرده و در طول راه از موانعی که وجود دارد به گونه ای عبور کنید که مسافرانی که در پشت ماشین شما نشسته اند به بیرون پرتاب نشده و از بین نروند ! یا آنهایی که در موانع به بالا پرتاب می شوند را بتوانید با کم یا زیاد کردن سرعت دوباره سوار کنید . این بازی بر خلاف گرافیک بسیار زیبایی که دارد بسیار کم حجم بوده و می تواند لحظات بسیار شادی را برای شما به ارمغان آورد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham