موج دانلود,دانلودنرم افزار,بازی,تم
دانلود نرم افزار, بازی ,تم ,کلیپ ,موزیک ,کتاب, عـکس, اس ام اس, و...

بازی Jam XM یک بازی رایانه ای اتومبیل رانی کم حجم است. در این بازی شما باید با سایر ماشین ها در مسیرهای پر پیچ و خم مسابقه دهید و اول شوید. استفاده از سلاح های مختلف در طول مسیر مسابقه ، جمع آوری پول جهت تجهیز یا خرید خودروی بهتر و گرانقیمت تر از ویژگی های این بازی کامپیوتری است.

Jam XM

Jam XM | Size: 18 MB | Direct Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۲٫۰ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham
 




حجم:5مگ




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham
ارسال توسط ham

6b15cf دانلود بازی GTA IV   نسخه کامل

 

Gta IV فقط برای windows vista و windows xp sp3  و ویندوز ۷ می باشد،


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham
دانلود بازی استراتژی کماندوهای با شهامت Commandos 2 Men of Courage

بازی  دارای سبکی استراتژیکی است و مربوط به جنگ جهانی دوم است. شما باید گروهی از کماندوهای حرفه ای را که در قلمرو دشمن هستند را کنترل کنید و با استفاده از تخصص و مهارت خود یک سری مأموریتهای مخفیانه ای را در محدوده دشمن به انجام برسانید. اسلحه های دشمن را سرقت می کنید ، از کابلهای برق  بالا می روید و شنا می کنید و از وسایل نقلیه و کوهنوردی در داخل و خارج ساختمانها ، کشتی ها و هواپیماها استفاده می کنید. کنترل یک تیم کماندویی متشکل از تک تیر انداز ، تخریب کن و تیرانداز مخفی و… است. حرکت یکپارچه و منظم تیم در داخل و خارج ساختمان، زیردریایی ها ، هواپیماها و در آب ، استفاده از دوربین های شب شکن برای ارزیابی محیط در شب از نقاط منحصر بفرد این بازی است. بازی شامل ۱۰ ماموریت فوق العاده می باشد. تغییر آب و هوا نیز درمأموریت های شما تأثیرخواهد گذاشت. امکان بازی چندنفره و می توانید از وسایل نقلیه مانند جیپ ، کامیون ، تانک ، کشتی و بازوکاها در این بازی استفاده کنید. این بازی زیبا را می توانید از سایت موج دانلود دریافت کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

بازی پازل Jigsaw Deluxe v1.04


بازی Jigsaw Deluxe یک بازی پازل است که باید با پیدا کردن و چیدن تصاویر تکه تکه در کنار یکدیگر تصویر را کامل کنید. این بازی دارای انواع پازل در اشکال متفاوت میباشد. بازی دارای مراحل فوق العاده زیادی میباشد. ۸ موضوع تصویری مختلف (مانند تصویر گل، ماشین، ساختمان، آبشار و…) در بازی موجود است که هر موضوع دارای بیش از ده ها زیر مرحله است.

 

 



 

Portable Jigsaw Deluxe v1.04 

Portable Jigsaw Deluxe v1.04 | Size: 19.7 MB | Direct Link

 


برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham
بازی فلش خاطره انگیز و جذاب سونیک Ultimate Flash Sonic
بازی فلش خاطره انگیز و زیبای Ultimate Flash Sonic را اغلب شما عزیزان به یاد دارید. شما باید با عبور از موانع و مشکلات میان راه و ابزارهایی که در اختیار شما قرار می گیرد بر دشمنان خود غلبه کنید و مراحل را به پایان برسانید. سرعت بالای سونیک یکی از مواردی است که به جذابیت و هیجان این بازی افزوده است. همچنین می توانید از شخصیت های دیگر این بازی نیز استفاده نمائید. ضمنا جمع کردن حلقه های طلایی میان راه را فراموش نکنید و مراقب باشید که حلقه های شما با برخورد با دشمنان خود از دست نرود.


ادامه مطلب...
ارسال توسط ham


از میان تمامی جنایات عجیب و غریبی که کره شمالی مستبد انجام داده است، کیم جونگ ایل اقدام به ربودن برخی از شهروندان ژاپنی کرده است تا از آن ها برای آموزش جاسوسان و ساخت فیلم استفاده کنند زیرا هیچ کس حاضر نیست به میل خود و برای انجام وظیفه در Pyongyang ثبت نام کند. DMZ: North Korea یک بازی تیراندازی و تقریباً ترسناک است که شما در آن ماموریت دارید تا به عنوان یک مامور مخفی به این پایگاه نفوذ کنید و با اطلاعاتی که به دست می آورید در حملات هوایی به منفجر کردن تمام پایگاه های نظامی کره شمالی بپردازید.

این بازی به دلیل شباهت زیاد به بازی IGI در میان کاربران به بازی IGI3 ملقب شده است.

 

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 City Bus یک شبیه ساز اتوبوسرانی نیست. اگر دوست دارید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید، با احتیاط برانید و به حقوق شهروندان احترام بگذارید، بهتر است که به دنبال یک بازی دیگر بگردید! اگر دوست دارید تا به وحشیگری در شهر بپردازید، قوانین را زیر پا بگذارید و همه چیز را در سر راهتان نابود کنید، شما توانسته اید بازی مناسب را پیدا کنید! در این بازی هیچ چیز نمی تواند جلوی شما را بگیرد. شما باید گاز را در ترافیک تا آخر فشار داده، از ماشین های پلیس فرار کرده و شهر را به آشوب بکشید. وقت آن رسیده که آن روی خشن خود را در این بازی به نمایش بگذارید!

 

City Bus عبور از قوانین در بازی جذاب و سرگرم کننده City Bus

 

 

password عبور از قوانین در بازی جذاب و سرگرم کننده City Busپسورد فایل: www.downloadha.com

download عبور از قوانین در بازی جذاب و سرگرم کننده City Bus لینک دانلود – 226.2 مگابایت | لینک کمکی

 




ارسال توسط ham

 

هر کی مایل به همکاری در این وبلاگ است لطفا به همین پست نظر بدید و شماره تماستون رو بنویسید تا بهتون زنگ بزنم و شما را جزء نویسندگان قرار بدم و شما مطلب ارسال کنید با تشکر (مدیر وبلاگ)




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

این بار از سایت بزرگموج دانلود ، بازی جدید و جذاب Crazy Serpentineرا در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Crazy Serpentine بازی بسیار زیبا Crazy Serpentine

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 سلام عزیزان بیننده وبلاگ موج دانلود امروز ما یه سایت دیگه ساختیم برای بازی ها دانلود بازی و کدهای تقلب و... ادرس سایتWWW.MOJDOWNLOADGAME.WORDFA.COM برای بروز شدن سایت ها لطفا به همین بخش نظر بدهید که چی میخواهید تا من برایتان بگذارم بازم میگم نظریادتون نره. راستی بزودی سایت تم هم میسازم.




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 دانلود بازی Traffic Jam

Traffic Jam یک بازی بسیار سبک و فکری و سرگرم کننده برای کامپیوتر است. در این بازی میبایست در زمان محدود و مشخص شده ترافیک را کنترل کنید تا ماشینها بتوانند مسیر مشخص شده را بگذرانند و به مراحل بالاتر و سخت تر راه پیدا کنید. این بازی میتواند ساعتها شما را سرگرم کند.

 

www.Clickkon.com

در صورتی که از سرور اول نتوانستید دانلود کنید از سرور دوم استفاده کنید.

 

 سرور اول (لینک مستقیم)

 سروردوم (لینک غیر مستقیم) 

 :: D O W N L O A D ::

 :: D O W N L O A D ::

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 در این پست میخواهیم بازی زیبای Plants vs. Zombies: Game Of The Year Edition را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ این بازی رایانه با اینکه از لحاظ گرافیکی چندان برتر نیست اما در لیست بازی های برتر کامپیوتر قرار گرفته است. در این بازی کامپیوتری  شما باغبانی زحمت کش هستید که گل و گیاه هایی را کاشته و پرورش می دهید؛ پس از آن زامبی ها که موجوداتی بی عقل و خرد هستند به مزرعه شما حمله می کنند و ممکن است مزرعه شما را از بین ببرند ولی شما می بایست با تمام توان خود در مقابل زامبی ها از مزرعه و گیاهان خود محافظت کنید تا بتوانید به سود سالیانه خود از برداشت محصولات برسید و امتیاز بیشتری در این بازی رایانه کسب کنید. در این PC Game شما با 49 نوع زامبی برخورد می کنید که هر یک به روش خاصی حمله خواهند کرد و در مراحل بالاتر Game تعداد زامبی ها بیشتر می شود که نیاز به کنترل دقیق بر روی گیم خواهد داشت. امیدواریم با دانلود بازی جدید و زیبای Plants vs. Zombies که وب سایت کمیاب انلاین آن را برای شما عزیزان در نظر گرفته است بتوانید ساعاتی را با این بازی زامبی ها لذت ببرید.


ویژگی های این بازی کامپیوتر :

    * 5 حالت مختلف بازی شامل : Adventure, Mini-Games, Puzzle, Survival, Zen Garden
    * نبرد با زامبی ها در محل های مختلف
    * کسب مهارت های خاص مبارزه با هر نوع زامبی طی مراحل بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

    * ویندوز: 2000/XP/Vista/7
    * آداپتور گرافیکی: DirectX 8
    * پردازنده: 1.2 گیگا هرتز
    * رم: 512 مگا بایت



دانلود با حجم ۳۳.۳ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

  دانلود بازی محبوب پرندگان خشمگین Angry Birds

بازی پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای ۱۹۵ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.
چنانچه پس از دریافت بازی موفق با اجرای بازی نشدید باید درایور کارت گرافیک سیستم خود را به روز نمایید

قابلیت های کلیدی نرم افزار Angry Birds:
- دارای ۱۹۵ مرحله جذاب
- گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
- عدم نیاز به نصب و کرک
- بالا بردن قدرت تمرکز 
- دارای محیط و مراحل زیبا و جذاب
- و …

 

 

 

فرمت:exe

http://dl.OnlyDownload.ir/2010/images/chart_pie.pngحجم:۳۷ MB

http://dl.OnlyDownload.ir/2010/images/down.png دانلود- Download
http://dl.OnlyDownload.ir/2010/images/lock.pngرمزفایل:www.onlydownload.ir

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

Crazy%20Frog%20Racer%202-1

 

یکی از بازی های بسیار جذاب که Crazy Frog در آن می درخشد Crazy Frog Racer نام دارد. بازی بسیار جذابی که نوعی رالی و یا به عبارت دیگر مسابقه ی سرعت است. این بازی که به ماشین سواری هم به این صورت است که قورباغه دیوانه به نوعی موتورش را روشن کرده و به مسابقه با بقیه حریفان می پردازد.سرعت این قورباغه سرسام آور و کنترل آن در نهایت سرعت فوق العاده دشوار است و همین عامل باعث می شود که انجام بازی شیرین تر باشد. این بازی که برای سنین مختلف مناسب می باشد ، از گرافیک مناسبی نیز بهره می برد. موزیک هایی که در این بازی گنجانده شده اند با مراحل و حرکات این قورباغه کاملا هماهنگ هستند.در بازی Crazy Frog Racer 2 جاده های بسیار سختی تعبیه شده که فقط کاربری موفق می شوند که به جام های قهرمانی دست یابند که علاوه بر دقت بسیار بالا سرعت عمل بالایی هم داشته باشند ، زیرا پیچ و خم جاده ها اصلا پیش بینی شده نبوده و سراشیبی ها آنقدر تند است که به هیچ وجه موتور این قورباغه قابل کنترل نیست.

 

دانلود | 61 مگابایت :

 

دانلود مستقیم از سرور رنگین دانلود

 

پسوورد فایل : www.rangindownload.com

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 سال ۲۰۷۴ مریخ : در اثر اصابت یک شهاب سنگ عظیم به سطح مریخ ابرهایی از غبار کلیه اتمسفر را میپوشاند و سبب قطع ارتباط زمین با کلیه ایستگاههای تحقیقاتی میگردد . پس از فروخفتن طوفان سفینه ای که از زمین به مریخ فرستاده میشود خبرهای تکان دهنده ای را مخابره میکند کلیه مراکز مستقر در مریخ به تصرف بیگانگانی در آمده که خود را برای تسخیر زمین آماده میکنند. در این بازی هدایت تنها سفینه نژاد انسان و سرنوشت کره زمین در دستان شما میباشد. و در صورتی که موفق به منبع عظیم انرژی ژئوترمال موجودات فرازمینی نگردید. صدا و حرکت در این بازی به خوبی میتواند به ایجاد صحنه های اکشن کمک کند. و این بازی با وجود نیاز رسمی به حافظه اصلی ۵۱۲ و دایرکت ایکس ۹ حتی بدون ملزومات فوق نیز قابل اجرا میباشد. بازی کاملا Portable بدون نیاز به نصب می باشد و فایل آن توسط آنتی ویروسهای NOD32 و Norton کنترل گردیده است. هم اکنون می توانید بازی کامپیوتر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Portable Incinerate 1.0.0

 

 

  دانلود - با حجم 42.14 مگابايت
  پسورد : www.arash98.com ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 


 

اگر می خواهید سر از راز بزرگ داوینچی در بیاورید این بازی را از دست ندهید.ماجراجویی 

و هیجان دو قطب بزرگ این بازی است که می تواند گذشت زمان را از یاد شما ببرد.بازی

کم حجم اما با کیفیت راز بزرگ داوینچی که برای کامپیوتر طراحی شده است را هم اکنون

می توانید دریافت کنید.از دست دادن این بازی یعنی از دست دادن ساعت ها هیجان.

این بازی ترکیبی از معما،ماجراجویی و پازل است.از دست ندهید.

حجم:11.7

سیستم عامل:ویستا،xp،ویندوز 7 و ......

کلیک کنید:دانلود

 

نظر بدید




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

 


 

 غواص شجاع برای یافتن گنج های زیر دریا تلاش می کند.این خلاصه داستان بازی Shark Attak

است.یک بازی ماجراجویی دیگر برای علاقه مندان به این سبک بازی.گر چه این بازی حجم کمی

دارد ولی به راحتی می تواند بازی کننده را سرگرم و او را به هیجان بیاورد.این بازی داستان ساده 

و جالبی دارد و از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار است.این دومین بازی گذاشته شده برای پلتفرم

کامپیوتر بعد از راز داوینچی است.امیدوارم ازین بازی لذت ببرید.

حجم:10.5mb

سیستم عامل:تقریبا با همه سیستم سازگار است.

کلیک کنید:دانلود




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 این بازی بسیار زیبا و با کیفیت عالی و حجم پایین است دانلودکنید نظرهم بدید.

Offroad Racers Free Download
 
 
برای دانلود به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب...
تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 سلام عزیزان من امروز یک بازی خیلی خیلی کیفیتی براتون گذاشتم وبا حجم بسیار پایین است این بازی شبیه gtaست و این بازی رو شرکت gta درست کرده.   نظر بدید.City Racing Free DownloadCity Racing Free DownloadCity Racing Free Download

 

 

                                       برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب...
تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 دانلود بازی ماریو من این بازی رو خیلی دوست دارم شما هم دانلود کنید .

Super Mario Free DownloadSuper Mario Free DownloadSuper Mario Free Download

 

برای دانلود به ادامه بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 Motoracing Free DownloadMotoracing Free DownloadMotoracing Free Download 

 

در این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز شما باید مرحله های سختی رو پشته سر بزارین این بازی با حجم بسیار کم وبا گرافیک بسیار بالا است

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham