موج دانلود,دانلودنرم افزار,بازی,تم
دانلود نرم افزار, بازی ,تم ,کلیپ ,موزیک ,کتاب, عـکس, اس ام اس, و...

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham
دانلود نرم افزار Adobe Flash Player v11.1.102.55 Final
| دانلود رایگان نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرهای فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر و ویندوز |
قطعآ در هنگام گشت و گذار در اینترنت با سایت هایی مواجه شده اید که بخشی از آنها توسط مرورگر ویندوز نمایش داده نمی شود. در پست امروز وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به صورت کامل این مشکل را بر طرف میسازد. نرم افزار Adobe Flash Player به شما کمک می کند تا تمامی فایل های فلشی را که در صفحات وب سایت ها قرار دارد مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده کلیپ های آنلاین از سایتی مانند یوتوب باید این پلاگین بر روی مرورگرتان نصب شده باشد و حتی بدون این پلاگین امکان انجام باری های فلش در سایت های بازی های آنلاین وجود ندارد. علاوه بر پلاگین فلش پلیر برای مرورگرها، نسخه ی دیگری از آنرا جهت اجرای فایل های فلش در ویندوز را نیز برایتان آماده کرده ایم.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط ham
دانلود نرم افزار ChrisTV Online Premium v6.80
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان ChrisTV Online برایتان آماده کرده ایم. شما با استفاده از این نرم افزار بدون داشتن کارت تی وی به راحتی می توانید شبکه های تلویزیونی و ایستگاهای رادیویی سراسر جهان را بر روی کامپیوتر خود دریافت کنید. این نرم افزار یک تلویزیون آنلاین است که شما با اتصال به اینترنت می توانید از آن برای مشاهده شبکه های مختلف تلویزیونی که در موضوعات مختلف فیلم، آهنگ، خبر، ورزش، مستند، مذهب و ... فعالیت می کنند استفاده کنید. همچنین این برنامه قادر است تا 1800 شبکه تلویزیونی و 600 ایستگاه رادیویی موجود در بیش از 100 کشور جهان را دریافت کند. یکی از امکانات خوب این نرم افزار امکان ضبط برنامه های تلویزیونی بدون افت کیفیت می باشد. در واقع شما میتوانید با استفاده از این امکان مسیری را در هارد سیستم به ذخیره سازی فایل های ویدیویی ضبط شده از این نرم افزار اختصاص دهید تا برنامه های مورد نظرتان پس از ضبط در آن ذخیره شوند. علاوه بر این امکان مشاهد فیلم های سینمایی با کیفیت HD و نیز امکان تعریف کلید های مبانبر برای تنظیمات مختلف برنامه، از دیگر امکانات آن به شمار میروند.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham
Kids_Learning_Math_3.1_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه به طور کلی نرم افزار های کمک آموزشی از علاقه مندان بیشتری نسبت به کتب و دروس کمک آموزشی برخوردارند زیرا کار با اینگونه نرم افزارهای بسیار ساده تر بوده و کاربر به راحتی می تواند با چند کلیک ساده مراحل آموزش مورد نظر خود را سپری کند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که مخصوص آموزش درس ریاضی به کودکان می باشد. نرم افزار Kids Learning Math نرم افزاری بسیار ساده و جالبی جهت آموزش ریاضی به کودکان می باشد. اکثر نوجوانان و جوانان در هنگام حل مسائل پیچیده درس ریاضی با مشکل رو به رو می شوند و منشآ آنرا نداشتن پایه قوی در این درس بیان می کنند. این نرم افزار از همان سطوح مقدماتی و پایه به کودکان اصول درس ریاضی را آموزش می دهد و آنها را برای مواجه با مسائل پیچیده تر که در آینده با آنها رو به رو خواهند شد آماده تر می کند. همچنین در هنگام آموزش پخش موزیک و سایر ابزارهای سرگرم کننده و جالب خستگی کودک را در حین فراگیری درس برطرف می سازد. همچنین در این نرم افزار انواع ابزارها و وسایل  کمک آموزشی درس ریاضی به صورت شبیه سازی شده قرار گرفته که در هر درس از این ابزراها جهت آموزش بهتر و روانتر استفاده می شود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

برخی از ویژگی‌های این نرم افزار
- آموزش ساده و آسان ریاضی به کودکان.
- آموزش سطوح مقدماتی و پایه درس ریاضی.
- داشتن انواع ابزارهای کمک آموزشی شبیه سازی شده.
- پخش موزیک و دارا بودن ابزارهای سرگرم کننده جهت رفع خستگی.
- قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
- امکان برطرف کردن نویز در عکس.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- امکان رتوش عکس ها.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...






ارسال توسط ham
Magix_FunPix_Maker_1.0_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه با کمک انواع نرم افزار ویرایش تصویر به راحتی میتوان کارهای مختلف و بسیار جالبی را بر روی عکس ها انجام داد. یکی از این کارها ساخت عکس های خنده دار و جالب است. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با ویرایش قسمت های مختلف عکس باعث با مزه تر شدن ان می شود. نرم افزار Magix FunPix Maker یک نرم افزار ویرایش تصویر بوده که تمرکز آن بیشتر بر روی چهره افراد در عکس می باشد. شما میتوانید با وارد کردن عکس دوستان و اعضای خانواده خود در محیط نرم افزار با استفاده از ابزارهای آن اقدام به ویرایش عکس مورد نظر نمایید و با ویرایش قسمت های مختلف صورت باعث خنده دار شدن عکس شوید. یکی از ابزارهای پر کاربرد در این برنامه بر آمده کردن قسمت های مختلف عکس می باشد که با کمک آن می توانید قسمت های مختلف صورت اشخاص را مانند لب ها ، بینی ، چشم ها و ... در عکس بر آمده کنید تا بامزه و خنده دار شود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

کرک جدید برای ویندوز محبوب 7 با Windows 7 Loader

 

همانگونه که میدانیم یکی از محبوب ترین ویندوزهای ساخته شده توسط مایکروسافت ویندوز محبوب 7 می باشد که پس از نصب آن شما 30 روز مهلت دارید که ویندوز را خریداری نمایید. با خرید این نسخه و با دادن شماره سریال قانونی شما میتوانید به صورت دائم از نسخه ویندوز خود استفاده کنید ولی بیشتر کاربران ایرانی به علت تحریم بودن و عدم دسترسی به شرکت سازنده از نسخه های کپی شده و غیر قانونی استفاده می کنند که میبایستی با جدیدترین کرکهای ارائه شده جهت رفع محدودیت زمانی استفاده از ویندوز آن را به روز نمایبد. درصوتیکه شما پس از عملیات به روز رسانی ویندوز با مشکل مواجه شده اید میتوانید از کرک زیر استفاده کنید. با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های ویندوز 7 نیاز به نصب کرک و انواعی از فایل های Patch بوده تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده کرد امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که این سیستم عامل فوق موفق را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعالسازی سیستم عامل اقدام کنند.
با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم ، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید.

قابليت قعالسازي و پشتيباني از ويندوزهاي:

Windows 7 Ultimate
Windows 7 Ultimate E
Windows 7 Professional
Windows 7 Professional E
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Home Premium E
Windows 7 Home Basic
Windows 7 Starter
Windows 7 Starter E
Windows Vista Ultimate
Windows Vista Business
Windows Vista Business N
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Home Basic N
Windows Vista Starter
Windows Server 2008 R2: Enterprise
Windows Server 2008 R2: Standard
Windows Server 2008 R2: Foundation
Windows Server 2008: Enterprise
Windows Server 2008: Standard
Windows Server 2008: Foundation
Windows Small Business Server 2008
Windows Small Business Server 2011


یکی از مشکلات عدیده کاربران بعد از آپدیت کردن ویندوز از کار افتادن کرک ویندوز میباشد که با نصب آپدیت KB971033 میباشد.بهتر است در قبل از آپدیت کردن ویندوز تیک جلوی آپدیت شماره KB971033 را برداشته تا آپدیت بر روی سیستم شما نصب نشود.
در صورتی که ویندوز خود را جدید نصب کرده اید آپدیت ویندوز خود را در حالت Never check for updates قرار دهید.
در صورتی که آپدیت KB971033 را بر روی سیستم خود نصب دارید و ویندوز شما از کار افتاده است با کمک نرم افزار RemoveWAT میتوانید این مشکل را رفع نمایید.

 قيمت: رايگان
Windows 7 Loader v2.1.0 (x86-x64)-Daz
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 1.61 مگابايت

Windows 7 Loader eXtreme Edition v3.503
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 9.29 مگابايت 

Windows 7 Genuine Activation RemoveWAT v2.2.6.0
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 4.39 مگابايت 

AfterBurner v1.3.0.1
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 1.91 مگابايت

HAL7600 v1.2.7
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 8.53 مگابايت
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com





ارسال توسط ham

مخفی سازی فایلها و پوشه ها با نرم افزار WinMend Folder Hidden 1.4

 نرم افزار ساده و کم حجمی است که می تواند امنیت کامل اطلاعات خصوصی شما را در کامپیوتر فراهم آورد. شما با کمک این نرم افزار میتوانید هرگونه فایلی را مخفی کنید. در واقع اگر شما درون یک پوشه از یک سری عکس شخصی نگه داری می کنید که نمیخواهید کسی آنها را ببیند بهترین گزینه استفاده از این برنامه است زیرا علاوه بر قابلیت مخفی سازی جداگانه فایل ها قادر است تا مجموعه از فایل ها را که درون یک فولدر هستند مخفی کند. سرعت این نرم افزار در هنگام مخفی سازی فایل ها و پوشه ها بسیار بالاست زیرا شما میتوانید در عرض چند ثانیه فایلی را با حجم چند گیگابایت مخفی کنید. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار مخفی سازی فایل ها و پوشه ها در حافظه های قابل حمل می باشد به طوری که مثلآ اگر شما عکسی را با استفاده از این نرم افزار در مموری فلش خود پنهان کنید نه تنها در کامپیوتر شما نمایش داده نمی شود بلکه در هیچ کامپیوتری نمی توان آنرا دید و برای همیشه مخفی خواهد بود مگر اینکه با استفاده از نرم افزار مجددآ آن را از حالت مخفی خارج نمایید. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سون دانلود  دریافت نمایید.




ارسال توسط ham

منبع : www.AsanDownload.com


اکنون شاید کمتر شرکت نرم افزاری را بتوان یافت که به نوعی مبدلی برای فرمت های ویدئوی و صوتی ارائه نداده باشد ولی در میان این همه مبدل کمتر مبدلی را می توان یافت که از اکثر فرمت های صوتی و تصویری و فرمت های اختصاصی انواع لوازم پخش و ضبط برخوردار بوده و بتواند امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار دهد. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن دیگر نیاز به هیچ گونه مبدل دیگری نداشته و حتی بسیاری از نرم افزارهای ویرایش و ادیت کردن فیلم های خود را نیر حذف خواهید کرد. Aimersoft Video Converter Pro که توسط شرکت معروف Aimersoft ارائه شده است مبدلی فوق العاده قدرتمند و توانا بوده که به جرات می توان آن را جز 3 مبدل برتر دنیا نامید. این نرم افزار به راحتی از بیش از 99 درصد از فرمت های صوتی و تصویری با کیفیت های مختلف همچون کیفیت های HD و SD و نیز انواع فرمت های اختصاصی گوشی های موبایل، کنسول های بازی و ... پشتیبانی کرده و فایل های شما را با کیفیتی فوق العاده عالی به فرمت های دلخواه شما تبدیل می نماید. علاوه بر این Aimersoft Video Converter Pro به سبب داشتن امکاناتی همچون اضافه کردن زیر نویس به فیلم ها، Edit کردن انواع فیلم ها و DVD ها، ترکیب کردن انواع فایل ها و ساختن فایلی واحد، اضافه کردن افکت های خاص به فیلم، عکس برداری و جداسازی صدا از فیلم و ذخیره ی آن ها با فرمت دلخواه و هزاران ویژگی دیگر به یکی از محبوب ترین مبدل های حال حاضر دنیا تبدیل شده و طرفدارن بسیاری یافته که ما نیز این مبدل فوق العاده را به شما دوستان عزیز موج دانلود پیشنهاد می کنیم.
 

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Aimersoft Video Converter Ultimate v4.2.0.0 :
- امکان ادغام چندين فايل با فرمت هاي مختلف و ساختن يک فايل واحد با فرمت دلخواه
- امکان اضافه کردن متن و يا تصوير به ويدئو و همچنين تنظيم روشنايي، Contrast و Saturation ويدئو
- امکان جداسازي صدا از فيلم ها و ذخيره ي آن با فرمت هاي OGG، WMA، WAV، M4A، MP3 و ...
- امکان حذف حاشيه ي سياه اطراف فيلم ها و تماشاي فيلم ها به صورت تمام صفحه
- امکان زير نويس کردن فيلم ها و اضافه کردن فايل هاي ssa، ass و srt به فايل هاي ويدئويي مختلف
- امکان چيدن قسمت هاي مورد علاقه ي ويدئو و همچنين تقيسم کردن يک ويدئو به چندين قسمت
- امکان اضافه کردن افکت هاي خاص به فيلم ها همچون فيلم هاي قديمي، برجسته کردن و خاکستري کردن فيلم ها
- پشتيباني از بيش از 99 درصد فرمت هاي با کيفيت HD و SD و تبديل به يكديگر
- تبديل همه ي ويدئو ها با استاندارد، کيفيت و وضوح بالا
- توانايي سفارشي سازي سبک زيرنويس ها توسط کاربر
- توانايي Rip کردن فيلم هاي دي وي دي به فايل هاي صوتي و تصويري
- داراي تنظيمات پيشرفته براي ايجاد فرمت هاي اختصاصي انواع باکس هاي بازي، گوشي هاي تلفن همراه و Mp3 پلير ها و ...
- داراي امکانات قدرتمند همچون Splitting، Clipping، Cropping و ... براي ويرايش فيلم ها
- داراي ظاهري بسيار ساده و جذاب
- داراي سرعتي فوق العاده بالا در تبديل فايل ها
- عکس برداري از صحنه هاي مورد نظر کاربر در ويدئو و ذخيره ي آن ها با فرمت هاي مثل BMP،JPG و ...
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

يكي از مشكلات اساسي آن دسته افراد كه به تازگي گوشي هاي جديد آندرويد را خريداري مي كنند عدم داشتن اطلاعات كافي براي نصب نرم افزار ، بازي ، كتاب و ... بر روي موبايل است

 

 

منبع : www.PersianMob.Net



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

آنتی ویروس Nod32 محصول کمپانی Eset جزو محبوب ترین و معروف ترین آنتی ویروس ها  محسوب می شود که بیش از ۳۲ مدال و جایزه از کمپانی های معروفی همچون Virus Bulletin را نیز به خود اختصاص داده است. ویژگی ها و امکانات منحصربفردی که باعث تمایز و برتری این آنتی ویروس نسبت به سایر رقیبان شده است عبارتند از هوش مصنوعی قوی، شناسایی ویروس های جدید حتی قبل از آپدیت، سرعت بالا، اسکن های سریع و شناسایی تروجان های مخرب،  و همچنین درنود32 درصد شناسایی کرک به عنوان ویروس یا فایل مخرب، بسیار کمتر از سایر آنتی ویروس ها می باشد. طبق آمار تقریبی روزانه بیش از ۱۰۰,۰۰۰ حمله اینترنتی از جانب ویروس ها، تروجان ها و سایر فایل ها مخرب انجام می گیرد، پس با این حال باید رایانه خود را به یک ضد ویروس امن و قدرتمند مجهز کنید، که دربین آنتی ویروس های ارائه شده، به جرأت می توان Nod32 را یکی از کاربردی ترین و مؤثرترین آن ها نامید. حال نسخه جدیدی از این آنتی ویروس معروف تحت عنوان  ارائه شده است که همچون سابق تمام ویژگی های خود را حفظ کرده است و نیز همانند نسخه های قبلی قابلیت شناسایی ویروس های تحت شبکه را نیز دارا می باشد. جستجوی حرفه ای و هوشمند برای یافتن فایل های آلوده، امکان آپدیت ساعتی ( حجم کم )، حالت مخصوص بازی، قابلیت ایجاد لیست سفید و لیست سیاه، دیواره آتشین هوشمند و بهبود در قسمت آنتی اسپم ها از ویژگی های این نسخه می باشد. درکنار این آنتی ویروس ها سریال های مربوط به فعال سازی اولیه و نرم افزار مربوط به تعمیر Nod32 نیز گنجانده شده است. این نسخه برای ویندوز های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی بصورت جداگانه منتشر شده است که هم اکنون می توانید بنابر مشخصات سیستم خود آنتی ویروس مناسب را از سایت موج دانلود دریافت کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham


 

یاهو ، ام اس ان ، جابر ، آئول و… بسیاری از مسنجر هایی که برای استفاده از انها باید نرم افزار های مخصوصشان را نصب کنید تا بتوانید به اکانتتان متصل شوید.ولی نرم افزار Miranda کار شما را راحت می کند تا بتوانید تنها با یک نرم افزار به بسیاری از اکانت های خود در سایتهای اجتماعی دسترسی داشته باشید.این نرم افزار قابلیت اتصال بسیار ساده را برای شما فراهم می کند.

این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزار مسنجر فضای بسیار کمی را از سیستم شما میخواهد و همچنین سرعت ویژگی بارز آن می باشد.مطمئنا یکی از نرم افزار هایی خواهد بود که عوامل مختلفی از جمله سرعت و کارایی را می توانید با هم در آن مشاهده نمایید.این نرم افزار ار انعطاف پذیری بسیار بالا برخوردار بوده و با ابزارهای گوناگون لذت مضاعفی را در چت کردن برای شما فراهم خواهد آورد. 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

با استفاده از نرم افزار MyPhoneExplorer 1.8.1 شما می توانید گوشی سونی اریکسون خود را به کامپیوتر متصل کرده و به آسانی تمام بخش های آنرا مدیریت نمایید.

امکانات نرم افزار MyPhoneExplorer 1.8.1  :

  • مدیریت لیست شماره های تلفن
  • مدیریت تقویم
  • مدیریت SMS ها (ارسال، دریافت، مشاهده، ویرایش و یا ذخیره کردن SMS ها در کامپیوتر)
  • مدیریت فایل ها و جابجایی آنها بین کامپیوتر و موبایل
  • برقراری تماس ها از طریق کامپیوتر
  • ویرایش پروفایل ها
  • مشاهده وضعیت موبایل (مقدار آنتن دهی، رطوبت و گرمای باطری، نسخه Firmware ، کد IMEI و 

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

Google Chrome همانطور که از نامش پیداست یکی دیگر از محصولات گوگل است ولی اینبار قرار است به بارگذاری وب سایتها مشغول شود . گوگل کروم که نسبت به رقبای جدی خود نظیر اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، اپرا و … کودکی خردسال به نظر می رسد توانسته است درصد قابل توجهی از کاربران اینترنتی را به سوی خود جلب کند و تا کنون ورژن های مختلفی را بر خود دیده است که این امر نشان از فعالیت های بسیاری است که بر روی این مروگر انجام می گیرد . کروم که همانند بیشتر برنامه های ساخت گوگل کد باز می باشد با سرعتی باورنکردنی سایت ها را باز می کند و آنها را در محیطی ساده و به دور از ابزارهای دست و پا گیر به نمایش در می آورد . از نکات قابل توجه در مورد این نرم افزار می توان به تعداد افزونه های ساخته شده برای آن اشاره نمود که هر یک می تواند به گونه ای نیازهای شما را ساده تر از پیش برطرف سازد . تب بندی داینامیک ، وارد کردن تنظیمات از سایر مرورگرها ، وبگردی ایمن ، ظاهر زیبا و سرعت بالا را می توان مهم ترین دلایلی دانست که میلیون ها کاربر را به سمت گوگل کروم کشانده است



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

http://www.img.persiadownload.ir/images/97510428128826251215.jpg

 

powerDVD 11 پلیری جامع است که تجربه ی مشاهده ی فیلم روی کامپیوتر شخصیتان را فراتر حد تصور توسعه می دهد. نرم افزار پاور دی وی دی 11 هر فرمتی از مدیا را از هر وسیله ای در خانه یا شبکه های اجتماعی با کیفیت HD پخش می کند و با کیفیت سه بعدی اجرا می کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 FTP Voyager یکی از کامل ترین نرم افزارهایی است که برای استفاده از پروتکل اف تی پی طراحی گردیده است . این برنامه که از تکنولوژی Drag & Drop پشتیبانی می کند به شما کمک می کند تا به سادگی یک کلیک فایلهای خود را از هارد درایو کامپیوترتان به سرور FTP انتقال دهید . یکی از ویژگی های بسیار مهم این نرم افزار توانایی انتقال مستقیم فایلهای بین دو سرور اف تی پی مجزا می باشد . با ذکر یک مثال می توان این موضوع را به بیانی ساده تر گفت . فرض نمایید که شما دو سرور اف تی پی دارید و می خواهید که یک فایل را از یک سرور به سرور دیگر انتقال دهید . به روش معمولی و با استفاده از نرم افزار های رایج می بایست در ابتدا فایل را از سرور مبدا بر روی کامپیوتر خود دانلود نموده و سپس آن را بر روی سرور مقصد آپلود کنید . انجام این کار نه تنها هزینه بر است بلکه زمان زیادی را نیز از شما خواهد گرفت .

FTP Voyager با وجود حجم بسیار پایین خود از قابلیت های بسیاری برخودار است که می تواند گزینه ی مناسب برای هر وب مستری باشد . پشتیبانی از پروتکل های SSL و SSH قابلیت انتقال فایلها در یک درگاه ایمن را برای شما به ارمغان می آورد . دیگر قابلیت این نرم افزار پشتیبانی از ایست در دانلود و آپلود فایلها می باشد . ممکن است شما قصد انتقال یک فایل حجیم را داشته باشید و زمان بر بودن این فرایند برایتان دردسر ساز باشد . تنها راه برای رهایی از این مشکل استفاده از قابلیت ریزوم می باشد که حتما تا کنون با کارکرد آن در نرم افزارهای مدیریت دانلود آشنایی پیدا کرده اید .






تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 KoolMoves نرم افزار محبوبی در ساخت انیمشن های فلش میباشد، که توسطه کاربران مبتدی و حرفه ای برای جذاب کردن وب سایت ها مورد استفاده قرار میگیرد. انیمشن های فلش ساخته شده توسط این نرم افزار را میتوانید برای تبلیغات روی سایت های مختلف به کار ببرید. KoolMoves نرم افزار پیشرفته است که تا حدودی میتواند جانشین Macromedia Flash در ساخت انیمشن های فلش باشد. این نرم افزار با دارا بودن افکت های فراوانی به شما در ساخت انیمشن های فلش با کیفیت بالا کمک شایانی میکند.

طراحی و ساخت حرفه ای بنرهای فلش با دانلود نرم افزار KoolMoves 8.0.1

 

طراحی و ساخت حرفه ای بنرهای فلش با دانلود نرم افزار KoolMoves 8.0.1پسورد فایل : www.downloadaneh.com
طراحی و ساخت حرفه ای بنرهای فلش با دانلود نرم افزار KoolMoves 8.0.1 حجم : ۹٫۲ مگابایت 




ارسال توسط ham

 JewelCAD Pro v1.1 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی جواهرات با ویژگی ها و امکانات متعدد برای جواهرسازان می باشد تا به کمک این نرم افزار و ابزارهای موجود در آن اقدام به طراحی و ساخت جواهرات زیبا و سفارشی مشتریان خود و شبیه سازی طرح نهایی به صورت کاملا سه بعدی نمایند. این نرم افزار قدرتمند کاربر را قادر می سازد تا جواهر مورد نظر خود را همانند محیط و واقعی طراحی و ساخته و نتیجه کار را نمایش دهد ، جواهر ساز در صورت تمایل نسبت به نتیجه کار خود می تواند طراحی خود را در محیط واقعی نیز پیاده کند. این نرم افزار محصولی از jcadcam Software می باشد.

طراحی زیبای جواهرات با دانلود نرم افزار JewelCAD Pro 1.1

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از :
- توانایی طراحی حرفه ای جواهرات
- قابلیت اعمال انواع سلیقه ها بر روی طرح با استفاده از ابزارهای حرفه ای که قابلیت این کار را به کاربر می دهند.
- نمایش طرح به مشتری به وسیله نرم افزار قبل از انجام عملیات نهایی ساخت جواهر براب سفارش داده شده
- دارای رابط کاربری بسیار مناسب
- دارای کتابخانه حرفه ای برای انجام طراحی سریع با طرح های پیش نهادی
و …

طراحی زیبای جواهرات با دانلود نرم افزار JewelCAD Pro 1.1پسورد فایل : www.downloadaneh.com
طراحی زیبای جواهرات با دانلود نرم افزار JewelCAD Pro 1.1 حجم : ۴۵٫۲ مگابایت 
 




ارسال توسط ham

 

با استفاده از نرم افزار Realtime Soft UltraMon می توانید چندین مانیتور را به یک کامپیوتر اتصال و مدیریت کنید. نرم افزار برای هر مانیتور یک Desktop جدا در نظر می گیرد و در صورت نیاز تمامی مانیتور ها رو به یک مانیتور بزرگ تبدیل می کند. کیفیت و کارایی نرم افزار بسیار بالا است به نحوی که به سرعت شروع به شناسایی و ایجاد Desktop های جدید کرده.هم اکنون این نرم افزار از سایت ، آماده دریافت می باشد.

 

Realtime Soft UltraMon كنترل چندين مانيتور در يك سيستم با Realtime Soft UltraMon 3.1.0

 

 

password كنترل چندين مانيتور در يك سيستم با Realtime Soft UltraMon 3.1.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download كنترل چندين مانيتور در يك سيستم با Realtime Soft UltraMon 3.1.0 لینک دانلود – 5.1 مگابایت | لینک کمکی

 




ارسال توسط ham

 

هر کی مایل به همکاری در این وبلاگ است لطفا به همین پست نظر بدید و شماره تماستون رو بنویسید تا بهتون زنگ بزنم و شما را جزء نویسندگان قرار بدم و شما مطلب ارسال کنید با تشکر (مدیر وبلاگ)




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 حدود ۶ سال پیش اولین نسخه از برنامه ایرانی ارسال یاهو مسنجر را با نام Iranian Yahoo! Messenger Emotion Sender به دوستداران این مسنجر محبوب ارائه کردیم. استقبال از این برنامه به حدی بود که هنوز هم نسخه های قدیمی این برنامه در مجموعه سی دی های نرم افزاری شرکت های مختلف به عنوان یکی از برنامه های کاربردی در ارتباط یاهو مسنجر ارائه می گردد.

اما از آنجایی که با تغییر نسخه های یاهو مسنجر، امکان استفاده از برنامه قبلی ما در آنها از بین می رفت لذا در نسخه چهارم این برنامه (ورژن ۴،۱) سعی کردیم آن را با کلیه ورژن های زیر ۱۰ نرم افزار یاهو مسنجر سازگار کنیم که در اینجا حاصل این کار به دوستداران ایرانی برنامه یاهو مسنجر تقدیم می گردد؛






تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 Goodsync یک نرم افزار با کاربرد آسان و قابل اعتماد در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و هماهنگ سازی آن ها می باشد. این نرم افزار ایمیل ها، عکس های خانوادگی، نام کابران، آهنگ ها، اسناد مالی و دیگر فایل های مهم موجود در دسکتاپ، لپتاپ ها، سرور های مختلف، درایو های اکسترنال، ویندوز موبایل و … را آنالیز کرده و پس از هماهنگ سازی آن ها، از آن ها یک نسخه پشتیبان مطمئن تهیه می کند. این نرم افزار با داشتن یک محیط کار گرافیکی و دلنشین، این امکان را به شما میدهد تا به هیچ وجه فایل های مهم خود را از دست ندهید.



دانلود با حجم ۷ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها





تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

USB Safely Remove یک نرم افزار کاربردی می باشد که به وسیله آن می توانید بدون دردسر و با سرعت بسیار بالا ارتباط هر گونه دستگاه Removable  را با سیستم قطع نمایید. این نرم افزار نه تنها در وقت صرفه جویی می کند، بلکه بلکه این اطمینان را به شما میدهد که تمامی اطلاعاتتان بر روی فلش باقی مانده است. کار با این نرم افزار بسیار آسانی می باشد به صورتی که تنها برای قطع ارتباط فلش مموری لازم است دستگاه مورد نظر را انتخاب کرده و تنها با یک کلیک بر روی Stop ارتباط را منحل کنید. از امکانات جالب این نرم افزار اسکن فلش مموری و تشخیص ویروس های آن می باشد.

 

USB Safely Remove قطع ارتباط مطمئن فلش مموری با USB Safely Remove 4.6.1.1133 Beta

 

برای دانلود  به ادامه ی مطلب بروید...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: برچسب:usb,مدیریت usb,
ارسال توسط ham

 

Ashampoo ClipFinder HD نرم افزاری در زمینه یافتن، مشاهده، دانلود و تبدیل ویدئوهای HD و SD می باشد. این نرم افزار ویدئو های آنلاین موجود در اینترنت را به گونه ای که باید باشند برای شما به نمایش می گذارد. همچنین می توانید با استفاده از آن در پرتال های ویدئویی جستجو کرده و ویدئو مورد نظر خود را به صورت مستقیم یافته و آنرا تنها با یک کلیک با فرمت دلخواه خود بر رو هارد دیسکتان ذخیره نمایید. تبدیل ویدئو در این برنامه به این صورت است که در زمان دانلود ویدئو شما می توانید عمل تبدیل آن را نیز شروع کنید. همچنین امکان یافتن و ذخیره فیلم های سه بعدی از دیگر وبژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار از سایت های معروفی چون YouTube, VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video پشتیبانی می کند.

 

Ashampoo ClipFinder HD مشاهده و دانلود ویدئوهای آنلاین با Ashampoo ClipFinder HD 2.19 (قابل حمل)

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 




ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 

 

X5 یک نرم افزار مجازی می باشد که به افرادی که هیچگونه آشنایی با برنامه نویسی HTML را ندارند و حتی افرادی که به صورت حرفه ای به طراحی وبسایت می پردازند، این امکان را میدهد تا به راحتی یک وبسایت حرفه ای و با کیفیت را تنها در چند مرحله آسان طراحی کنند. در این نسخه از نرم افزار قابلیت هایی چون: ابزارهای ویرایش عکس، ساخت دکمه های سه بعدی، ساخت قابلیت های داخلی، ساخت سایت ها با زبان های مختلف، ساخت شی های مربوط به HTML، ساخت فرم های ارسال ایمیل و … اضافه شده است. این نرم افزار به کسانی که پروژه شخصی یا شرکتی را در ذهن دارد کمک می کند تا با عکس ها دلخواه خود یک وبسایت حرفه ای را بسازد.

 

 WebSite X5 Smart طراحی آسان وبسایت با WebSite X5 Smart 8.0.15

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 

مسنجر بیلوکس نام یکی از معروفترین نرم افزارهای پیام رسانی می باشد. پس از گذشت سه سال جایگاه خاص خود را در میان کاربران یافته، البته اين مسنجر جزو اولين مسنجر ايرانيان خارج از كشور نيز شناخته مي شود و معمولا هر سال با ارائه چندین نگارش جدید اقدام به ارائه خدمات جدیدی به کاربران خود می کند. اين مسنجر قدرتمند همانند زمان ابتدای ورود پيام رسان ياهو مسنجر دارای طرفدارهای بسیاری است. اتاق های گفتگو در این نرم افزار دارای کاربران فارسی زبان بسیاری است و میتوان آن را جایگزین نرم افزار و اتاق های چت یاهو دانست. 
برخي از امکانات مسنجر بیلوکس:
دارای امکان چت با صدا با کیفیت صدای عالی - دارای اتاق های گفتگو با امکان مدیریت کاربران - اتاق های گفتگوی شخصی و دارای آرشیو چت - چت تصويري با كيفيت فوق العاده - قابلیت بروزرسانی خودکار و امکانات بسیار دیگر که با بروزرسانی اضافه خواهند شد... 

 دانلود - 5.7 مگابایت




ارسال توسط ham

 

 

 

Sandboxie نرم افزاری قدرتمند در زمینه حفاظت از مرورگرهای وب می باشد. اگر بخواهیم از نفوذ

بد افزارها یا اسکریپت های مخرب به سیستم جلوگیری نماییم و یا فعالیت های مشکوک در محیط

ایزوله صورت گیرد از نرم افزار Sandboxie استفاده می نماییم.

حجم:1.8mb

 

 

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک غیر مستقیم

..




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 سلام عزیزان بیننده وبلاگ موج دانلود امروز ما یه سایت دیگه ساختیم برای بازی ها دانلود بازی و کدهای تقلب و... ادرس سایتWWW.MOJDOWNLOADGAME.WORDFA.COM برای بروز شدن سایت ها لطفا به همین بخش نظر بدهید که چی میخواهید تا من برایتان بگذارم بازم میگم نظریادتون نره. راستی بزودی سایت تم هم میسازم.




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 
۱۴:۵۵

STOIK Deformer

دانلود برنامه تبدیل تصاویر به کاریکاتور STOIK Deformer v4.0.0.3471

STOIK Deformer یک برنامه بسیار حرفه ای و فوق العاده برای کاریکاتوری کردن تصاویر می باشد. این برنامه بصورت کاملا سبک و بگونه ای طراحی شده است که همه ی افراد بتوانند از محیط ساده و کاربرپسند آن استفاده کنند. شما با داشتن این برنامه نیازی به دانش قبلی در زمینه کاریکاتور سازی نخواهید داشت زیرا این برنامه با داشتن افکت های آماده می تواند شما را در امر کاریکاتورسازی یاری کند.

 


STOIK Deformer دانلود با لینک مستقیم سرور اول - لینک مستقیم سرور دوم - غیر مستقیم از Fileserve

STOIK Deformer 10.51 MB

 

STOIK Deformer رمز: www.p30day.com


 




ارسال توسط ham

 

  • :

 

 نام بهترین نرم افزار در زمینه ویرایش تبلت های موسیقی با صداهایی کاملا واقعی و توانایی برای ایجاد ترک های کامل شما می باشد. همچنین این نرم افزار یک آموزش قدم به قدم و کتاب موسیقی حرفه ای می باشد. استانداردهایی که در این نرم افزار وجود دارد ، استفاده از این نرم افزار را نه تنها برای نوازندگان گیتار ، بلکه برای همه ی نوازندگان و موسیقی دانان فراهم کرده است. بوسیله این نرم افزار ، تمامی نیازهای شما برای یک نوازندگی حرفه ای و دقیق برطرف خواهد شد. شما می توانید نت به نت از آهنگ خود را در این نرم افزار وارد نمایید و همچنین روش نواخته شدن آن را بر روی دسته ی گیتار با سرعت های متفاوت مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار :
- موتور قدرتمند RSE یا Realistic Sound Engine که به خلق صدا طبیعی و زیبا مانند آلات موسیقی طبیعی بسیار کمک می کند
- ظاهر گرافیکی زیبا و جدید که بسیار آشناست و کاربر به آسانی با آن ارتباط برقرار می کند
- ۴ حالت مختلف نمایش Page, Parchment, Vertical Screen, Horizontal Screen
- صفحه نمایش به طور کامل تغییر کرده و زیباتر شده است
- افکت های پیشرفته effects, beams, stem direction
- قابلیت وارد کردن انواع نت و فرمت های ASCII
- پشتیبانی کامل هارمونی مصنوعی
- حالات مختلف ۸va, 8vb, 15ma و ۱۵mb
- پشتیبانی کامل صدا، oda, Segno (simple and double), Fine همراه با ۱۴ Jump ممکن
- و …

 

برای اولین بار در دنیا: شما در این پست می توانید برای اولین بار در دنیا ، تمامی بانک های صوتی این نرم افزار را به صورت رایگان و یکجا از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. برای دریافت این بانک صوتی بی نظیر ، به قسمت دانلود در همین صفحه مراجعه نمایید.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

 دانلود نرم افزار – 40.6 مگابایت | لینک کمکی

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 Webcam Zone Trigger Pro v2.200

Webcam Zone Trigger Pro v2.200کسانی که در منزل دوربین دیجیتال و یا webcam دارند و تمایل به کنترل بیشتر محیط اطراف خود دارند، می توانند این نرم افزار را نصب کرده و از آن برای کنترل هرگونه حرکات و ضبط فیلم از محیط در مواقعی که حضور ندارند،استفاده نمایند.
Omega Zone Trigger ، نرم افزاری ابتکاری و هوشمند جهت کشف و آشکارسازی حرکت می باشد. که کنترل کاملی بر روی ناحیه موردنظرتان می دهد. بواسطه رابط کاربری شی گرا استفاده از آن آسان است. 
Zone Trigger نرم افزار یافت و کنترل حرکت است که به راحتی و بی هیچ زحمتی می توان از آن استفاده نمود.
Webcam Zone Trigger، یک ابزار امنیتی است که به شما اجازه می دهد تا از خانه خود محافظت نمایید. Zone Trigger، یک نرم افزار یافت و کنترل حرکت امنیت گراست که خود آن شامل مجموعه ای از سایر سیستم های کنترل حرکت می باشد. چراکه این نرم افزار از نقاط حساس برای کنترل حرکت در ناحیه خاصی از تصاویر به جای جستجوی هر حرکتی در هر کجا استفاده می کند. 

این نرم افزار با اهداف زیر طراحی شده است: 
امنیت، استراق سمع و دیدبانی و خودکار سازی خانه. به محض تعیین حرکت، Zone Trigger می تواند کارهای زیادی را انجام دهد از جمله: عکس گرفتن، ضبط فیلم، ارسال تصاویر روی اینترنت، اجرای فرایندهای مختلف و بسیاری موارد دیگر. 

برخی خصوصیات برجسته نرم افزار Webcam Zone Trigger: 
-   پخش صدا (فایل های .wav) 
-   گرفتن عکس (فایل های .bmp )
-   ضبط فیلم (فایل های .avi) 
-   ارسال تصاویر روی اینترنت 
-   ارسال تصاویر از طریق ایمیل به هر آدرسی 
-   اجرای یک فایل (هر چیزی مثل فایل اجرایی، jpg, MP3و ... ) 
-   قطع کردن صدای اصلی ویندوز 
-   نمایش یک هشدار 
-   نگهداری جزئیات فایل ثبت وقایع (log file
-   گرفتن عکس به طور خودکار در یک فاصله زمانی معین (برای مثال هر 10 دقیقه) 
-   شروع به کار به طور خودکار، زمانیکه کامپیوترتان را روشن می کنید. 
-   پخش زنده فیلم ها روی اینترنت 
-   اجرا در پس زمینه، بدون اختلال در کارتان و سایر برنامه های کاربردی 
-   و ...




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 BBEdit 8.7 MAC osx

BBEdit 8.7 MAC osxBBEdit ، یک ابزار عمده ویرایشگر متن و نوشتن HTML حرفه ای برای سیتم عامل مکینتاش می باشد. این ابزار به خصوص برای پاسخگویی به نیازهای توسعه دهندگاننرم افزار و طراحان وب ساخته شده است. 
این محصول دارای خصوصیات با کارائی بالای فراوانی جهت: ویرایش، جستجو و دستکاری متن است که کمک شایانی به کاربران می کند. 
رابط کاربری هوشمند این نرم افزار، دسترسی آسان را به خصوصیات best-of-class این نرم افزار فراهم می کند. که این خصوصیات شامل: تطبیق الگو، جستجو و جایگزینی از میان فایل های چندگانه (حتی فایل های باز نشده بر روی سرورهای دیگر)، ابزار تعریف پروژه، توابع پیمایشی و نمایش رنگی خطاهای نحوی برای کدهای نوشته شده، باز کردن و ذخیرهFTP و SFTP، پشتیبانی از اسکریپت های یونیکس سیستم عامل مکینتاش، انجام عملیات روی کد و متن، و همچنین مجموعه کاملی از ابزار HTML قدرتمند و کاربردی می باشد. 

کارهایی که می توانید با BBEdit انجام دهید: 
•   داشتن کنترل کامل بر روی متن 
•   امکانات فراوان و قدرتمند کار روی متن
•   یکپارچه کردن یکنواخت جریان کار موجود 
•   و ...




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham


FontLab´s TransType3 Pro
FontLab´s TransType3 ProTransType نرم افزار جامع تبدیل فونت از فورمتی به فورمت های دیگر قابل استفاده در ویندوز و مکینتاش است.

TransType اکثر فورمت های فونت را پشتیبانی می کند و قادر است فورمت هایی همچون PostScript Type 1, TrueType, Multiple Master را به یکدیگر تبدیل کند.همچنین نسخه حرفه ای این نرم افزار فورمت های سری OpenType را نیز پشتیبانی می کند که ما نیز در این مطلب نسخه حرفه ای این نرم افزار را در اختیار شما قرار داده ایم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار :
- پشتیبانی از فورمت های ورودی مختلف از جمله FontLab VFB, Win Type 1, Win TrueType / OpenType TT, Mac Type 1, Mac TrueType suitcase, Mac TrueType dfont, TrueType GX/AAT, PC Multiple Mater, Mac Multiple Master, OpenType PS*; Stuffit archives
- پشتیبانی از فورمت های خروجی مختلف از جمله Win Type 1, Win TrueType, Mac Type 1, Mac TrueType suitcase, Mac TrueType dfont**, PC Multiple Mater, Mac Multiple Master, OpenType TT
- پشتیبانی از کودینگ های مختلفی از جمله Unicode, ANSI, ASCII و کودینگ های بین المللی دیگر
- پشتیبانی از امکاناتی همچون نمایش پنجره سورس فونت، پنجره مقصد فونت ، پنجره پیش نمایش و ...
 





تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 امتیاز: 2.5 از 5 ( از مجموع 56 رأی )

3DMeNow Professional 2.0.022.1000
3DMeNow Professional 2.0.022.1000افرادی که علاقمند به ساخت انیمیشن برای بازی ها و یا فیلم های انیمیشنی می باشند، ساخت اجزای چهره را با استفاده از این نرم افزارمی توانند به راحتی و به سرعت انجام دهند.
 3DMeNow Professional عمده ترین بسته مدلسازی اجزای صورت و بدن انسانی است. قبلا قالب کاراکترها و انسانها برای بازی های سه بعدی محاوره ای و پخش انیمیشنساخته می شد. این نرم افزار موجودات شگفت انگیزی مانند داده های مهم 3 بعدی (مدل، بافت و حالات جزئی) در مدت زمان کوتاهی تولید می کند. با استفاده از این نرم افزار می توان داده ها را جهت استفاده در نرم افزارهای 3DSMaxTMMayaTMSoftImageTM و اکثر نرم افزارهای استاندارد ساخت انیمیشن های 3 بعدی ایجاد نمود.
3DMeNow Pr زمان تولید انیمیشن را کاهش می دهد. کاهش زمان تولید نسبت به زمان واقعی و رندر کامل انیمیشن های بدن و صورت انسان به صورت 3 بعدی برای بازی ها و فیلم های پرحرکت بسیار سودمند است. این نرم افزار نه تنها در ایجاد حالت پایه مدلها و بافتها، بلکه در ساخت انیمیشن، به سادگی مدل مورد نظرتان را از روی تصاویر می سازد، سپس به طور اتوماتیک کیفیت خروجی را تا 56 واحد برای انیمیشن مربوط به صورت و انیمیشن های سخن گو بالا می برد! 

برخی ویژگی های 3DMeNow Professional: 
-   محصول جدید 3DMeNow Pro v2 
-   امکانات اساسی پیشرفته جدید شامل: سر، بالاتنه و نیم تنه
-   جلوه های ویژه گرافیکی و مدلسازی پیشرفته 
-   قابلیت ذخیره داده ها با فرمت های: *.3ds/ *.lwo/ *.vrml/ *.X/ *.xsi/ *.stl/ *.obj/ *.RAW/ *.lwo/ *.bio 
-   نمایش خروجی فایل های ویدئویی به صورت تمام صفحه 
-   محیط مجازی 3DMeNow Pro اجازه می دهد تا چهره موردنظرتان را با رندر کامل سه بعدی برای بازی ها و فیلم های انیمیشنی ایجاد کنید. 
-   انجام مدلسازی تنها از روی 2 عکس، با دو زاویه پهلو و جلو صورت می گیرد و مدلهای سر با زاویه نور مناسب 3 بعدی ایجاد می شود. 
-   به سادگی یک تصویر از نیم رخ و از مقابل (و یا طراحی و تصاویر گرافیکی) را به نرم افزار 3DMeNow لود کرده و بی درنگ مدلسازی و ساخت چهره به صورت انیمیشن سه بعدی آغاز می شود!




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 Mint Online TV 2.2

Mint Online TV 2.2افرادی که علاقمند به تماشای برنامه دلخواهشان از اینترنت می باشند، و یا دوست دارند اخبار و فیلم و ... از سرتاسر جهان را یافته و تماشا کنند، این نرم افزار کمک موثری به آنها خواهد کرد.
 نرم افزار Mint Online TV ، یک نرم افزار رایگان برای جستجو و تماشای بیش از 1000 کانال تلویزیونی آنلاین در سرتاسر جهان می باشد، در هر کجا که باشید، با داشتن یک کامپیوتر با امکان دسترسی به اینترنت، می توانید به تماشای این برنامه ها بپردازید. 
نرم افزار Mint Online TV،۱۰۰٪ رایگان و استفاده از آن بسیار اسان است، شما نیاز ندارید کارت مخصوص تلویزیون خریده و یا مبلغی برای اشتراک ماهانه پرداخت نمایید، تمامی آن چیزی که نیاز دارید، اتصال کامپیوترتان به اینترنت می باشد. 
با استفاده از این نرم افزار، به راحتی قادر به تماشای فیلم ، سریال ، برنامه های آموزشی ،ورزش، موسیقی، کارتون، اخبار از سرتاسر جهان خواهید بود.

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

Ultra DVD Creator نامی آشنا و قدرتمند و در زمینه ساخت DVD,VCD,SVCD  از فرمت هایی نرم افزاری مانند: AVI ,Divx ,XVid, MP4, MPEG, DAT, ASF, WMV, MOV, QT می باشد. می توان به جرات گفت که این نرم افزار قدرتمند  تمامی فرمت های رایج را می تواند پشتیبانی کند.به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر خواهید بود تا هر فرمتی را که دلخواه شماست انتخاب کرده و به فرمت مدنظر خود تبدل کنید.شما قادر خواهید بود فیلم هایی موجود بر روی هارد دیسک خود را با فرمت دلخواه خودتان به نمایش بگذارید و آن را ذخیره سازی کرده ،سپس بر روی CD وDVD رایت نمایید. همچنین خواهید توانست ویدیوها و فایهای دانلودی از اینترنت و یا موجود در حافظه سیستم خود را دستخوش تغییراتی کنید و آنها را آن گونه که باب میل شماست برای خود ذخیره کنید. مثلا می توانید قسمت های اضافی یا قسمتهایی که مورد پسند شما نمی باشد را از ویدیو جدا و حذف کنید بدون اینکه کوچکترین خللی در فایل ویدیویی وارد شود. پس از انجام این کار نیز خواهید توانست فایل ویرایش شده را با فرمت و کیفیت وجی دلخواه ذخیره سازی کنید و از این کار لذت ببرید.

 

Aone Ultra DVD Creator 2.8.0526  ایجاد فیلم های DVD, VCD, SVCD با Aone Ultra DVD Creator 2.9.0412 (قابل حمل)

 

 

 

قالبیت های این نرم افزار :

- قابلیت ساخت DVD ، VCD ، SVCD
- قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج از جمله AVI DivX XVid MPEG WMV ASF MOV RM MP4 FLV 3GP
- قابیلت رایت نمودن فایل ایمیج BIN/CUE – VCD و SVCD بر روی ,DVD,CD
- پشتیبانی گسترده از CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-RW DL, DVD+RW DL دیسکها
- قابلیت اضافه نمودن Letter Box به DVD وجی
- پشتیبانی قدرتمند از انواع DVD-Writer ها
- تغییر سایز و کیفیت وجی فایل مد نظر
- امکان پشتیبانی “Drag and Drop” از Windows Explorer
- قابلیت پشتیبانی از NTSC , PAL TV mode
- اضافه نمودن زیر نویس( Srt یا تصویری) به DVD , VCD , SVCD
- قابیلت کات کردن و جداسازی دلخواه هر قسمت از فایل تصویری
- قابلیت ایجاد CD های صوتی با کیفیت پخش بسیار بالا
- سهولت استفاده و فضای زیبای نرم افزار
- و…

 

password  ایجاد فیلم های DVD, VCD, SVCD با Aone Ultra DVD Creator 2.9.0412 (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download  ایجاد فیلم های DVD, VCD, SVCD با Aone Ultra DVD Creator 2.9.0412 (قابل حمل) لینک دانلود – 12.9مگابایت لینک کمکی

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

   نام مجموعه نرم افزاری فوق العاده کاربردی برای نرم افزار محبوب فوتوشاپ می باشد. توسط این مجموعه پلاگین کاربردی ، می توانید به ویرایش و روتوش عکس های قدیمی خود بپردازید ، زایده ها را حذف کنید  ، بر روی تصاویر نقاشی کنید ، از تکنولوژی عکس در عکس استفاده کنید.

 

AKVIS ArtSuite افکت گذاری عکس ها با AKVIS ArtSuite 7.02208.7849 r Multilingual

 

 

 

password افکت گذاری عکس ها با AKVIS ArtSuite 7.02208.7849 r Multilingualپسورد فایل: www.downloadha.com
download افکت گذاری عکس ها با AKVIS ArtSuite 7.02208.7849 r Multilingualلینک دانلود – 52.7 مگابایت |  لینک کمکی

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 ارسال SmS رایگان با برنامه ی free call

ارسال SmS رایگان با برنامه ی free call
با این برنامه شما میتوانید براحتی هر کجای دنیا که میخواهی اس ام اس مجانی بفرستی بدون اینکه شماره تون بیفته. باهاش هم میشه تلفن زد اما برای ایران پولی هستش.

کار کردن هم باهاش سخت نیستش. بعد از اینکه برنامه را دانلود و نصب کردی .یک صفحه براتون باز میشه که مشخصات خودتون باید بدید. در قسمت User Name هر اسمی که بدید برای کسی که اس ام اس میفرستی اون اسم نشون داده میشه و میتونی هر اسمی که دلت میخواد بهش بدی. شماره موبایل هم نمی خواد. البته اگر خواستی شماره موبایلتون هم برای طرف نشان داده بشه میتونید شماره موبایل هم بدید. اما قبل از فرستادن اس ام اس برنامه یک کد به موبایلتون میفرسته که باید اونو جایی که برنامه میخواد وارد کنید.

وقتی که برنامه کاملا نصب شد از گزینه های بالا اس ام اس را انتخاب کرده و در قسمت My Phoner شماره موبایل خودتون( اگر نخواستی خالی بگذارید) و در قسمت To شماره موبایل کسی که میخواین بهش اس ام اسبزنید. در قسمت SMS Text هم متن خودتون را تایپ میکنید. متنتون هم نباید بیشتر از ۱۶۰ کارکتر داشته باشه. در آخر هم send میزنی.
 
پسورد فایل: www.irannaz.com
حجم برنامه :  (4Mb)
 
لینک : Download
.





تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 حتما شما نیز در عکس های خود به قرمز شدن چشم ها برخورد کرده اید. این حالت در عکس ها بسیار ناخوشایند می باشد. با نرم افزار Ashampoo Red Ex به سادگی و در کمترین زمان ممکن می توانید قرمزی چشم ها در عکس هایتان را برطرف نمایید. امیدواریم از این نرم افزار کاربردی نهایت استفاده را ببرید.

 

Ashampoo Red Ex از بین بردن قرمزی چشم در عکس ها با Ashampoo Red Ex 1.0.0

 

 

 

password از بین بردن قرمزی چشم در عکس ها با Ashampoo Red Ex 1.0.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download از بین بردن قرمزی چشم در عکس ها با Ashampoo Red Ex 1.0.0 لینک دانلود – 14.3 مگابایت | لینک کمکی

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 با نرم افزار zip می توانید فایل های zip را باز کرده و یا این نوع فایل ها را بسازید.

این نرم افزار فایل ها را فشرده کرده گر چه گاهی حجم فایل های فشرده شده بیشتر

می شود ولی شما می توانید برای فایل های کم حجم از این نرم افزار استفاده کنید.

zip9.2beta آخرین و جدیدترین نسخه zipمی باشد.              حجم1.2mb

دانلود  

 

 
 
 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 winamp 5.6 علاوه بر پشتیبانی از طیف گسترده ای قالب های تخصصی مو سیقی، دارای

امکان دریافت رادیو اینترنتی،تلویزیون اینترنتی،رادیو ماهواره ای XM،ویدیو AOL و....می باشد.

 5.6 full آخرین نمونه عرضه شده از نرم افزار Winamp است.                          حجم    16Mb

برای دانلود کلیک کنید:

 دانلود

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham